zondag 9 mei 2010

Fontainebleau

Deze week was ik lekker even weg naar Fontainebleau. Eerst een klimkamp, en daarna nog 3 dagen langer met 2 klimmaatjes :)

Vrijdagmorgen om half 9 moesten we verzamelen bij de Uithof. Vanaf daar reden we met heel wat leden van de JGDCLB Den Haag naar Bleau. Veel uren, files en ook gezelligheid later kwamen we na bijna 11 uur rijden aan in Bleau. Daar met het klimkamp heel veel geklommen, lekker gegeten, heel veel lol gemaakt en goed getraind. Daarna bleef ik nog wat langer met Rosa en Tiba (2 klimmaatjes van mij) en hun vader Ben.Ook met hun ha ik veel geklommen, lekker gegeten, heel veel lol gemaakt en ook weer goed getraind.
Gelukkig was de terugreis sneller dan de heenreis:7½ uur met rusten.

Al met al was het een heel gezellige week, waarin ik lekker geklommen heb en weer heel wat meer vertrouwen heb gekregen in mijn voeten en in het in de rots klimmen.
Een week waarin ik lekker veel blauw heb geklommen, en waarin de rode routes telkens net niet lukten. Rood: de uitdaging vor de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten