maandag 18 maart 2013

1e jeugd lead, Yellow Stone Roosendaal

Zondag 17 maart zijn ook de nationale wedstrijden weer begonnen, met allereerst de 1e jeugd lead in Yellow Stone Roosendaal. Goed moment om eens te kijken hoe mijn vorm ervoor staat en gezellig bij te kletsen met alle anderen!

De eerste kwali was een lekkere eerste route. Niet moeilijk, gewoon lekker omhoog klimmen en toppen. De tweede was wel een stuk pittiger. Op het einde zat ik helaas met mijn handen verkeerd, waardoor ik eruit viel. Wel als eerste door naar de finale.

De finaleroute zag er vet uit: randjes, door het dak, mooie nieuwe grepen, ... Na een tijdje wachten in de isolatie was ik aan de beurt om hem te klimmen. Zonder moeite klom ik tot voorbij het dakje. Toen kwam er een verre pas. Zonder twijfel zette ik hard aan naar de volgende greep die wat verder weg zat. Ik wist hem beet te pakken, maar helaas veerde mijn lichaam toen weer wat terug waardoor ik de route uit viel. Nog helemaal niet moe/zuur. Balen!


© J.Y. Ligtvoet

Nog wel 2e geworden en best tevreden over het klimmen. Niet getwijfeld bij passen, gewoon gegaan. Dat ik dan niet groot genoeg ben voor een pas is jammer, maar dat ik niet verzuurde is ook wel weer een goed teken. Op naar de Lead 1, a.s. zondag in MN Nieuwegein!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten